Nagyon remélem, hogy a vulkáni porfelhők nem akarnak épp Közép-Európa fele bolyongani május közepén. És Oroszország európai felét is elkerülhetik. Ma tiniórákkal kezdtem, azután jókat beszélgettem Delcsivel és Cicamamával, majd később Dáviddal. Közben kijavítottam a délelőtt írt dolgozatokat. A délutáni és esti órákra is készülni kellett. Szókártyákat és tesztet gyártottam. A gyerekekről írásos értesítőt is kell mindig készíteni, hogy a szülők pontosan lássák, hogy is áll a gyerekük.
Most arra várok, hogy a céges órám elkezdődjön. Innen kb egy óra az út vissza, majd háromnegyed nyolctól negyed tízig kezdő felnőtteim vannak. Nagyon aranyosak, és lelkesek. Holnap babaórával kezdek, előre megtartom a jövő heti órát, azután tinik, majd az én orosz órám – itt filmeket nézünk, kis lazítás, ami nem árt ezen a napon. Egy körül szaladok át a szomszéd házba Júliáékhoz. Itt a nagyika mindig megetet finom, orosz házikoszttal. Negyed öttől újabb tinik, majd öt perc szünettel babák,  este nyolctól felnőttek.
Na, kezdődik az órám. Potyadoznak a hallgatók....
 
Már szerda van!!!!
A mai nap hamar elmegy, mert sűrű.
Épp most mondják, hogy hatalmas porfelhő érte el Törökországot, Afrika északi részét. ... csak erre ne gyere!!!!!

süti beállítások módosítása