Ujabb het ekezetek nelkul

 2010.02.02. 10:07

Eltelt egy het, sot mar februarba is beleertunk. Hetente alakul az orarendem. A gyerekcsoportok kozul kett akart minden aron velem maradni, a felnott csoportoknal viszont racionalizalas folyik, ami annyit jelent, hogy a kisletszamu csoportokat osszevonjak. Ezzel penzt akarnak megtakaritani, csak az nem jut eszukbe, hogy ha felbomlik a csoportdinamika, hany embert fognak elvesziteni. Most azt a csoportomat vonjak ossze egy masikkal, amelyiket ok tettek tonkre december elejen. Szeptembertol dolgoztunk egyutt, lelkes 8-10 ember. Tanultak, komolyan vettek az orakat, es jokedvuek voltak. Eloszor attettek minket egy kevesbe kenyelmes helyre, egy hagyomanyos iskolaba, hagyomanyos padok koze. Ez meg nem vette el a lelkesedesuket. De amikor december elejen megjelent 6 ember, hogy matol mi is ide jarunk, mert a masik tanart nem szeretjuk, nagy lett a felhaborodas. El is maradtak nehanyan azonnal. Utana a sok morgas miatt ketteszedtek a csoportot, majd miutan az a tanar 2 het utan szo nelkul lelepett, ujra visszakerultek hozzam. Ezek utan a hangulat mar egyaltalan nem volt a regi. Januarban csak hatan jottek vissza. Most oket csapjak oda masokhoz. Nem tudom, hanyan maradnak. Talan csak az az egy, aki ingyen tanul, mert itt dolgozott az iskolaban.

A hetvegen, azaz szombaton, bementem Moszkvaba. Setaltam egy nagyot a Szadovaja kolcon, ez az egyik korgyuru Moszkvaban. Nem volt semmi kulonosebb celom, csak setaltam egyet. Kozben talaltam nehany szep templomot, es regi palotat. Az egyik palota kertjebol parkot csinaltak. Nagyon szep, sokan setaltak az utakon, a gyerekek szankoztak, hogolyoztak. Kozben megeheztem, bementem egy kisvendeglobe. sajnos itt meg nincs torveny a dohanyzasrol, a vendeglo elegge fustos volt, de finom levest ettem. Es a hely hangulata is kedves.

Mikor kijottem mar sotetedett. Az allomashoz visszauton talaltam egy plazaszeruseget. Hideg volt, bementem. Nagyon szep, kivulrol nem is gondolna az ember. Tobb emeleten szamos uzlet. Vettem is magamnak nehany holmit.

A plaza masik oldalan ott az allomas, felszalltam a vonatra es visszajottem.

 

Aki nem akar fizetni, az igy jut ki es be.

Vasarnap az orak utan csak pihengettem, olvastam, himeztem.

Ja, kozben atrendeztem a lakast, remelem a tulaj nem fog morogni. Szerintem igy sokkal jobb. Errol is kuldtem kepeket.

Na, megyek, mert oroszul karattyolnak mellettem es zavar. Hianyoztok.

süti beállítások módosítása