Én is itt vagyooook! :)

 2009.09.20. 16:13

Na hahóó!

Szóval én sem vesztem el, báár Dóri tuti azt mondaná, hogy elnyelt az idősík. Ez esetben most kiköpött, úgyhogy írok is. Nagy lelkesen elkezdtem a blogot, hogy maj írogatok én is, de aztán közbejött egy csomó tanítvány, két projekt elszámolás, egy lengyel út hossssssszú autózással meg az, hogy mindezt kialudjam... :D

Szeptember első két hetében csináltam éleletem első nemzetközi projekt elszámolásait. Pontosabban kisebbeket csináltam már Kőszegen, de ilyen nagy pályázatost még nem, úgyhogy nagy falat volt... De azért sikerült, a pénzügyesünk szerint egész jó, most várjuk a hiánypótlást, hogy ezt a kontrollerek is így gondolják-e vagy csak mi... :D Majd úgyis jövök panaszkodni, ha nem voltak velem megelégedve....

Közben persze a tanítások is besűrűsödtek, mert voltak a tavalyi tanítványaim, akik most visszajöttek, meg voltak azok akik, "istenbizonycsaknyáron" akartak angolt tanulni, és akik persze maradtak... :D Úgyhogy most 7 kicsi, nagy és felnőtt gyerekkel szórakoztatjuk egymást heti sok órában. Hétfő-csüt vagy 7ig vagy 8ig tanítok, pénteken meg vagy egy vagy két fiam jön, báár ők a megbízhatatlanabb fajtából. Az egyik pl most volt itt vasárnap 3-4ig, mert pénteken elfelejtett jönni, ma viszont rájött h azonnal meghal ha nem írom meg vele az angol meg az olaszházit.... :) Persze túlélte, mert eljöhetett... Ja meg persze vannak a CAD-tervesek, akik egyszer vannak egy héten reggel, eddig mondjuk volt óránk szerdán, csütörtökön, pénteken.... :D Talán most már beállunk a szerdára, csak vmi mindig közbejött.... Ők nagyon helyesek, csak ne kellene 6kor kelni, hogy időben odaérjek....

Hétfőtől szerdáig Poznanban voltam, ami itt van:

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=szombathely&daddr=bielsko-biala+to:l%C3%B3dz+to:poznan&hl=en&geocode=&mra=ls&sll=49.823809,17.358398&sspn=6.437004,14.128418&ie=UTF8&ll=49.823809,18.017578&spn=6.437004,14.128418&z=6

Pontosabban ez az útvonal, amin mentünk, 11 óra volt..... Egy élmény ennyit ülni a kocsiban, de megérte! :) Nagyon hasznos volt a megbeszélés, meg nem mellesleg Poznan gyönyörű, és érdemes volt megnézni.

http://www.poznan.pl/mim/public/staryrynek/staryrynek.html

Ez a főtér, itt volt a szállásunk is a Hotel Brovariában (www.brovaria.pl) - ez egy olyan hotel, aminek saját sörfőzdéje van, amúgy meg olyan jól néz ki kívül belül, hogy ilyen jó hotelben még nem jártam! :) A projekt konzorciuma 16 partnerből áll 15 országból, és mindenki nagyon szimpatikus volt, határozottan jól éreztem magam! :) Eredetileg úgy volt, hogy ezt a projektet majd leadom, mert túl sok van nálam, de sajna úgy megtetszett, h mondtam a főnökömnek, hogy ezt szeretném megtartani. :)

Na lassacskán asszem megyek, mert nagyon szépen süt a nap és sétálni kellene egyet még amíg ilyen. Olyan jó szeptemberi idő van, ezt szeretem. :)

Pusssssssssz!

süti beállítások módosítása