2009. szeptember 11.

 2009.09.11. 14:36

Még mindig a bűzös oduban tanyázom. Ma már jobban aludtam, majd veszek illatos gyertyákat és kifertőtlenítek. Tegnap itt tettek vettek valamit, hoztak új TV-t, és katonás rendbe állították a csipeszeket a teraszon. Az abszolút tisztaság jele. Hogy a párkányokon – vannak ilyen kicsi párkányok kb vállmagasságban -  áll a több éves por, a kád közepéről lejött a máz, és a színe is gyanúsan szürke, a kagylóban meg ki tudja kinek a haja van, az abszolút nem gond. A WC tetején gyanús színű, kék (?) szőrme van, fúúúúúúúúj, - húú, Édesapa, de imádnád, - majd délután leszedem, mert most még jön a tulajnő, és nem tudnám megmagyarázni, miért nem kell az nekem oda. Mint ahogy a hasonszínű szőnyeg a WC és a kád előtt sem. Általában azt látom, hogy nem is tudják, miről beszélek. Valószínűleg, azért is furcsa nekik, mert legtöbben amerikai tanárok jönnek, akik maximum az elektromos kütyükre igényesek, nem a tisztaságra. Előttem pár napig egy ami tanárnő volt ebben a lakásban, és símán aludt abban a mocskos ágyneműben, amihez én hozzányúlni sem vagyok hajlandó, nemhogy belefeküdni. Ja, és ő úgy tűnik, huzat nélkül. Blaaaaaaa, fúúúúúúúúúúúúúj. Egyedül egy nő van, Tatyana, aki legalább együttérző, és próbál segíteni. Jó, mert alig tud angolul, így oroszul beszélgetünk. Nem, ez így nem teljesen igaz, mert a többiek is igyekeznek, de Tatyana valóban nagyon kedves, baráti. Az, akinek a lakások a feladata, ő inkább hivatalos. Tatyana váltótársa, Nágya, fiatal lány, ő is nagyon segítőkész. Szaladgál, intézkedik, mosolyog.

A tanítványaim nagyon aranyosak. Kezdünk összerázódni. Ma öt körül gyerekekkel lesz órám. Most találkozunk először. Utána szintfelmérések, és a háziasszonyok.

Úgy volt, hogy 8-ra jön a tulaj takarítani, de úgy látszik, mégsem. Már negyed 9 is lemúlt.

Ma is szép idő lesz. Kora reggel, 6-7 körül, már őszies, hűvössel, köddel, de 8 körül már melegszik, és egész nap 23-25 fok van. Este is lassan hűl le. Otthon is szép az idő?

Na, ha nem jön ez a nő, elmegyek Domestost bagy hypót vadászni, és kifertőtlenítem a kádat, WC-t, kagylót. A szekrényekhez hoztam otthonról tisztítókendőt.

Egyelőre, pusssssssssssssssz.

Na, megjelent a lakásszervező lány, és megmutattam neki, mi a gondom. Végre látta, hogy igazam van. Ígérte, hogy küldi a takarítónőt, és rendbeteszik a konyhát és a fürdőt.

Du:

Kozben volt takaneni, nagyon aranyos Nagyesda, kisikalta a WCt es a furdot, kicsit a konyhat, de azon en meg finomitottam. Aztan jott a tulajno, o is kedves volt, kiokositott, hogyan zarjak ejszakara... Na, pusssssssz megyek dolgozni.

süti beállítások módosítása