Első bejegyzés

 2009.08.29. 22:58

Igen, természetesen nem bírok magammal, és unatkozom... :) Úh csináltam egy blogot Anyucinak és magamnak, na meg minden más családtagnak, barátnak, ismerősnek, ismeretlennek, aki szeretné tudni, hogy mit művelünk ebben az egy évben. Anyuci ott a naaaaaaagy Oroszországban, mi meg mind itthon. :)

Tegnap miután hazaértünk Bécsből kinn voltam a laborban Áronnal estig, a főnökének intézkedtem ezt-azt, meg ilyenek. 9 körül jöttünk haza, de sajna nem volt elég, Áron most is dolgozik (szombat 21:00) és holnap is fog.... Valszeg a szeptember ilyesmi módon fog telni, de legalább majd én is tanítok sokat, és akkor lesz pénzünk repjegyre Moszkvába... ;)

Ma meg egész nap pakolásztam itthon a Nbődről elhozott dolgok utolsó adagját, és egész jól sikerült mindent elraknom, már nem háborús terület a lakás... :D Délelőtt sütöttem csokis muffint (10 dkg liszt, 10 dkg cukor, 3 ek kakaópor, 1 vaníliáscukor, fél zacsi sütőpor, 7 dkg olvaszott vaj, 1 dl víz esetleg nesquickkel kikeverve, 2 tojás) baracklekvárral. A neten olvastam, h úgy kell töltött muffint csinálni, h úgy kell a papírba tenni, hogy 1-2 kanál tészta -- 1 kanál lekvár -- megint tészta. És így sütni meg. Kicsit ragacsos lett az alja, úh asszem több tészta kell alulra, de amúgy fincsi lett,már nincs belőle. :) Majd csinálok máskor is.

Flokicica épp randalíroz, megtépte a virágokat, úh most nem vagyunk jóban....

Nna megyek filmet nézni, holnap meg majd értesítek mindenkit, hogy olvassa a blogot! :) Anyuci Neked meg remélem hamar lesz neted, és írsz!

Meg még itt egy zene, csak úgy:

https://www.youtube.com/watch?v=7vmIsxVxwoU&feature=related

Pussssssssssz!

Címkék: itthon delcsi

süti beállítások módosítása