Szoval, jol becsaptam magam ezzel a fesztivallal. Merthogy bementem Moszkvaba, majd osszefagytam a Voros teren, - nem tudom, miert van ott mindig meg hidegebb, mint mashol -, es nem volt semmi. A jegpalyan korozott nehany ember, de satraknak, fesztivalozo, bulizo embereknek, arusoknak nyoma sem volt.

Tetszenek ezek a teli olimpias motivumok. Ezzel diszitettek a formaruhajukat.

 

Mikor este panaszkodtam a tanitvanyaimnak, hogy a Voros teren semmi nem volt, az egyikuk mondta, hogy szombaton 11-kor Zseleznadoarozsnijban lesz Maszlennyica, o pontosan tudja, mert o az onkormanyzat fokonyveloje. Es nagyon csodalkozott, hogy rajta kivul senki nem tudott az unnepsegrol. Honnan is tudnank, ha nincs kiplakatolva, es a neten is csak hosszas nyomozas utan talalni informaciot? Minden esetre, en 11-kor ott voltam Lenin apankkal a teren. Ez fogadott. Azok a feketek mind orok.A szinesek a latogatok.

Ezt kulon Khalednek fenykepeztem. A Maszlennyica aldozat, ot 3 orakor elegettek, es Lenin apank, akinek a szeme hozzaszokott az ilyen es egyeb valogatott kivegzesekhez. Igy itt a szeme sem rebbent a langok lattan.

 

Az arusok nagyreszt muanyag bovlit arultak. Egy bodeban voltak szep kis orosz faragasok, nepi beuteses ajandektargyak.

 

Bovli arus

Nepmuvesz

 

 

 

Sajnos nem maradhattam tovabb, mert delutan tovabbkepzesunk volt Moszkvaban. De amugy sem neztem volna szivesen vegig a szegeny babu elegeteset.

A trening erdekes volt, eloszor arrol beszelgettunk, milyen feladatokkal tudjuk vidamabba tenni az orat a mar jol beszelo gyerekek orain. Utana a szuggesztopediarol tartott bemutato orat az egyik kollegano.

Fel hat korul talalkoztam Juliaval, a tanitvanyommal, aki meghivott a szinhazba. Nem tudok elegge halas lenni neki, annyira jo volt az eloadas. Azert erre a darabra hivott meg, mert epp vendegszerepelt a kedvenc szinesze.

 

Konsztantin Habenszkij - ez a ferfi egy zseni.

 

 

Tokeletesen elhitette, hogy o Bicska Maxi (Mekki oroszul). A tobbiek is nagyon jok voltak, es a rendezes, a diszletek is.

Bicska Maxi

es a tobbiek.

A szinpadkep

süti beállítások módosítása