Hallom, otthon is nagy a hó. Hurrá! Remélem, fehér Karácsonyotok lesz. Itt fehér van, de Karácsony nincs. Majd újévi fenyőfácska lesz és kis közös ünnepelgetés december 30-án.

Ma ugyan megkaptam az első karácsonyi ajándékomat. Van egy nagyon aranyos csoportom vasárnap ebédidőben. ( szerintem eléggé perverz dolog) Az egyik hölgytől kaptam egy kis mécsest illatos gyertyával, mert Rigába utazik az év végére, és gondolta, meglep egy kis ajándékkal. Nagyon jólesett.

Xénia nevű aranyos adminisztrátorunktól kölcsönkaptam három Nyikita Mihalkov filmet: Etűdök gépzongorára, A szerelem rabja és Idegenek között. A gépzongorásat néztem ma meg. Nagyon tetszik. Xénia aggódott, hogy meg fogom-e érteni, de nem volt gond. Xénia egyébként diplomás tanárként üldögél a pult mögött. Intelligens, olvasott, művelt. Igazán pazarlás, hogy egy ilyen ember tanfolyami díjakat szed és névsort irogat.

Tegnap operában voltam. A linket már feltettem reggel, nézzétek meg! A díszlet fantasztikus volt! Kár, hogy Pinkerton nem nagyon volt meggyőző, bár Dorka szerint, lehet, hogy bennem a hiba, ha nem tudom elképzelni, hogy ebbe a Pinkertonba beleszerethet egy Csocsoszán. Rajta kívül mindenki csodálatosan énekelt és játszott. Örülök, hogy elmentem. Lehet, hogy Szilveszterkor is elmegyek ebbe a színházba, mert jónak tűnő koncertet hirdetnek.

Pénteken is benn jártam Moszkvában, mert a gyerektáborba menő tanárokat összeröffentették. Beszélgettünk a tanítandó témákról, az elhelyezésről, stb. Biztos jó lesz.

süti beállítások módosítása