2009. szeptember 8

 2009.09.08. 13:53

Ezt most az iskolabol irom, ezert nincsenek ekezetes betuim. Esetleg cirill betukkel helyettesithetem.:o)))

Tegnap es ma semmi kulonos nem tortent. A tegnapi fenypont az volt, hogy Delcsi felhivott Voichipen - vagy min - es a lehetseges 19 orabol kb felet lebeszelgettunk. Orulok, hogy jol vagytok es bocs a sok munkaert mai ratokhagytam. Ki gondolta, hogy a lakok ilyen hamar feladjak.

Elindultak az oraim, tegnap volt egy gyerekcsoport, egy ceges felnott es este szintfelmeroztettem. Ma egy kisfiuval kezdtem, hamarosan ceges oram lesz, este meg egy kozephalado felnott csoport.

Ma vettem magamnak hajszaritot es sampont. Ideje hajatmosni. Ebedre palacsintat sutottem. Fura volt lekvart venni, amikor otthon tele minden lekikkel. De fini malnalekit talaltam. Ja, ahhoz, hogy palacsintat tudjak sutni, kellett serpenyot is vennem. A tesztat egy kislabosban kevertem ki kiskanallal. Vannak meg fejlesztendo teruletek.Na, megyek, mert kicsit sokan vagyunk kb 2 m2-en.

Pusssssssssz Mindenkinek.

süti beállítások módosítása