Kuldok neked ajandekba egy adag hideget, egy kis fagyot, es jegviragot az ablakomrol.

Mara minusz 32 fokot igertek, de reggel `csak` minusz 25 volt. Remelem, napkozben nem fog tovabb hulni. Reggel lattam egy ferfit, feher derboritotta bajusszal es hajjal. Gondolom, o messzirol johetett, marmint legalabb felora kell ahhoz, hogy ennyi der lerakodjon az emberen. Az arcom ele kellett fognom a salamat, mert annyira fazott. Az orara meg csak negy gyerek jott a nyolc helyett. Ugyhogy, ez meg itt is hidegnek szamit.

Tegnap az egyik babacsoportom szulei ugy dontottek, hogy hiaba tanitja a kolleganom mar tobb, mint egy eve a gyerekeket, en meg csak ket hete, ok azt akarjak, hogy a csoport velem menjen tovabb. Igy lesz egy kicsi csoportom is. Pedig ugyes az a lany, szepen tudnak a gyerekek, csak olyan hideg, mint a jegcsap.

Reggelente ket csatorna van, amit szeretek nezni. Az egyiken van egy olyan rovidke kis program, hogy `hasznos haztartasi tanacsok`. Ebbe beletartoznak a nagyanyaink praktikai is; gyogykenocsok, hatekony italok, pakolasok. Ma reggel arrol volt szo, hogy ha a nagy eves-ivastol rankjottek a kilok, van ez ellen hatekony szer. Egy Raszputyin kinezetu ferfi, akirol kiderult, hogy mehesz elorantott egy zacskonyi valamit, hogy ebbol kell fozetet kesziteni. Kozelebbrol szemlelve latni lehetett, hogy doglott mehecskek. El is magyarazta szepen, hogy ezek olyan mehek, akik mar kiszolgaltak. Oket kell leforrazni, es naponta iszogatni a beloluk fott teat egy allo honapon keresztul. Utana meglesz az eredmeny. Ugy dontottem, inkabb maradok, amilyen vagyok.

Potty ugy nol, mint a bolondos gomba. Mar most nagyobb, mint Mica. Reggelente nem akar elengedni, amikor latja, hogy veszem a csizmamat, felugral a kezemre, a vallamra, huzna vissza. Ezt minden reggel eljatszuk.

Tegnap elegge elfaradtam, meg esti oram sem volt, igy tizkor elaludtam. Ebbol kifolyolag reggel mar hat korul felebredtem. Jo otthoni szokasom szerint nekialltam fozocskezni. Vettem a piacon gombat par napja, es abbol foztem gombaporkoltet. Most itt csucsul a hatizsakomban. Remelem, van meg a klubban a tegnapi hajdinakasabol. Azt otthon is fogok majd fozni, mert nagyon finom. Szerintem sokkal jobb a rizsnel. Nem tudom, miert tertunk at a koleskasarol a rizsre. Vagy miert is nem tartottuk meg mindkettot.

Megyek, megnezem azt a kasat. Jo etvagyat mindenkinek!

süti beállítások módosítása