2009. szeptember 24.

 2009.09.25. 08:32

Már megint itt ülök és tesztet iratok. Elvileg már múltkor meg kellett volna írniuk az egészet, de szegények messze nem ezen a szinten vannak. Majd felhozom őket.

Ma végre vettem kongrét és fonalat. Töltöttem le a netről mintát és elkezdem végre.

Tegnap volt orosz órám, talán írtam is. Tudjátok, amikor a hóhért akasztják. Először össze akartak tenni mindenféle kezdőkkel, aztán tiltakoztam, meg mondogattam, és lett órám. Ami jár, az jár. De sajnos ez a nő imád beszélni, és bár mondtam, hogy nekem beszédgyakorlat kell, mert megérteni mindent értek, végigdumálta az egész órát. Majd meglátjuk, azt ígérte, legközelebb majd beszélgetünk. Így legyen.

Szombaton inkább csak Vlagyimirig megyek. Az is régi és szép város, és nem kell átszállni, sehol. Szuzdalba a buszt le kell inteni az autópályán. Bárhol integethetsz, nem kell buszmegállóban állnod. De nem biztos, hogy megáll, csak ha a sofőr úgy ítéli, hogy van elég szabad hely. Persze, nem Szuzdal van a buszra írva, hanem Ivanov, vagy bármi más, Ivanov környéki hely. Na, ez egy kicsit sok még nekem. Így inkább Vlagyimirba megyek. Úgy is lehet Szuzdalba menni, hogy először elmegyek vonattal Vlagyimirba, onnan tovább Szuzdalba busszal. Most majd megnézem, mikor és honnan megy a busz, és legközelebb már tudni fogom. Bár a sofőrünk azt is mondta, hogy a vonat 9 után már nem túl biztonságos, jobb, ha nem utazom egyedül rajta. Hol vagyunk? A vadnyugaton? De ismertek, ritkán szándékozom este 9 körül utazgatni. Inkább korán indulok, remélem a reggeli vonatok veszélytelenek, és hamarabb visszajövök.

Tegnap az én felügyeletemre kirendelt Liz nevű,  - gonosz akartam lenni, de kitöröltem, - senior ADOS, azaz főados beosztású, mondjuk, tanfelügyelő beült negyed órára az egyik órámra. Úgy tűnik, tetszett neki, amit látott. Október 7-én hosszabb és formálisabb látogatására kell számítanom. Őrsgyűlést és oktatást is fog tartani, ami a szája sarkában rendszeresen kibukkanó habocskák látványától eltekintve, gondolom, nem lesz rossz. Csak nem szabad odanézni. Vagy enni előtte, közben és utána.

Na, kezdek elgonoszosodni, jobb, ha abbahagyom. Elteszem lassan a gépet.

süti beállítások módosítása